پارتیشن شیشه ای | یراق آلات اسپایدری

تولید و فروش یراق آلات اسپایدری پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت

نمای شیشه ای | بست اسپایدری

بست اسپایدری در طرح و اندازه های گوناگون مناسب نمای شیشه ای

/
شیشه حمام

درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی
4.9/5 - (10 امتیاز)

درب شیشه ای لولایی

در این صفحه با موارد زیر آشنا می شوید
  • درب شیشه ای
  • انواع درب شیشه ای
  • درب شیشه ای لولایی
  • انواع درب شیشه ای لولایی
  • کاربرد های درب لولایی
  • قیمت درب شیشه ای لولایی

امروزه با تغییر سلایق و پیشرفت های روز افزون در زمینه ساخت و ساز درب های ساختمان نیز تغییرات بسیاری داشته اند. درب ها ورودی هر نوع ساختمان و محل هستند. در ساخت درب ها می توان از متریال های گوناگونی استفاده کرد که شیشه را می توان یکی از پرکاربردترین متریال در ساخت درب فضاهای داخلی نام برد.

درب شیشه ای

درب ها اصلی ترین ورودی های ساختمان هستند که علاوه بر تامین امنیت ساختمان, زیبایی خاصی به محیط می دهند. با پیشرفت تکنولوژی در صنایع ساختمان, درب ها نیز تحولات زیادی به خود دیدند. درب ها از متریال های گوناگونی ساخته می شوند که شیشه یکی از آنها است.

درب های شیشه ای معمولا از جنس شیشه سکوریت ساخته می شوند. سکوریت بکار رفته در درب ها می تواند در طرح ها و رنگ های گوناگونی ساخته شود و متداولترین آن شیشه سکوریت 10 میل می باشد. در برخی از مکان های خاص برای افزایش ضریب امنیت از شیشه های سکوریت لمینیت استفاده می شود.

درب شیشه ای لولایی

انواع درب شیشه ای

درب های شیشه ای از نظر باز شو به دو صورت کشویی و لولایی اجرا می شوند. درب های کشویی بر روی ریل حرکت کرده و باز و بست می شوند در صورتی که درب های لولایی توسط لولا مهار شده و در محور حرکتی لولا بازو بست می شوند.

درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی

همانطور که اشاره شد درب های شیشه ای لولایی بوسیله انواع لولا قابلیت محار و باز و بست دارند. درب های لولایی برای باز و بست فضای بیشتری نسبت به دب های کشویی نیاز دارند و باید دامنه حرکتی درب را هنگام باز شدن در نظر گرفت.

درب های شیشه ای می توان در دو نوع فریم دار و فریم لس اجرا کرد؛ همچنین این درب های قابلیت اجرا بصورت اتوماتیک( سویینگ ) را نیز دارند. درب های لولایی با توجه به ارتفاع می توانند کتیبه دار و یا بدون کتیبه باشند.

درب لولایی قابلیت باز و بست به دو سمت و یا درصورت نیاز به یک سمت را دارا می باشند. درب های شیشه ای می توانند بصورت سندبلاست و دارای لوگو و طرح و رنگ های گواگونی با شند.

درب شیشه ای لولایی شرکت

انواع درب شیشه ای لولایی

درب لولایی را می توان به شکل و طرح گوناگون و با توجه به نوع کاربری اجرا کرد. جدا از طرح و رنگ و یراق آلات مختلف درب های شیشه ای لولایی به صورت های زیر قابلیت اجرا دارند.

  • درب لولایی فریم لس کتیبه دار و بدون کتیبه
  • درب شیشه ای لولایی طرح اتوماتیک
  • درب شیشه ای لولایی اتوماتیک
  • درب لولایی با لولای شیشه به شیشه
  • درب لولایی با لولا شیشه به دیوار

 

درب لولایی فریم لس کتیبه دار و بدون کتیبه

این درب ها برای منازل مسکونی, مغازه و فروشگاه های گوناگون و بطور کلی در درب هایی با اندازه استاندارد استفاده می شوند. در اجرای نوع درب توسط لولا به زمین اتصال پیدا می کند. در صورتی که ارتفاع استاندارد باشد بدون کتیبه و در صورتی که ارتفاع افزایش یابد نیاز به کتیبه بالای درب است که درب توسط لولا به کتیبه متصل می شود.

درب شیشه ای لولایی فروشگاه

درب شیشه ای لولایی طرح اتوماتیک

این نوع درب دارای ظاهری شکیل می باشند. ظاهر کلی این درب ها به مانند درب اتوماتیک  می باشد اما به صورت دستی باز و بست می شوند. و یک فریم دور تا دور درب کار می شود.

درب شیشه ای لولایی طرح اتوماتیک

درب شیشه ای لولایی اتوماتیک (سوئینگ)

این درب های کاملا بصورت اتوماتیک باز بست می شوند و به این نوع درب سوئینگ گفته می شود. این درب ها لولایی در بالا و پایین ندارند و درب بوسیله لولا شیشه به دیوار مهار می شود. درب را میتوان به وسیله چشمی, کارت و یا کد باز و بست و کنترل کرد. این نوع درب در مکان های خاصی مانند طلا فروش ها, صرافی, آفیس ها و یا در محل هایی که نیاز است دست با درب تماس نداشته باشد(برای کنترل انتقال عفونت).

 

درب لولایی با لولای شیشه به شیشه

این نوع درب ها در پارتیشن‌های اداری و فضاهایی که درب داخل دیوار شیشه‌ای جاسازی می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درب ها معمولاً فریم لس هستند و در هر دو حالت کتیبه دار و بدون کتیبه هم استفاده می‌شود. در این حالت درب توسط 2 یا 3 عدد لولا به شیشه کناری وصل می‌شود و امکان انتخاب جهت بازشو به جهت مورد نظر وجود دارد. در این نوع درب‌ها در حالت‌های خاص که شیشه با درب زاویه‌ای غیر از 180 درجه دارد از لولای نبشی استفاده می‌کنیم که درب به‌راحتی با زاویه موجود به شیشه متصل می‌شود و این امکان فقط در درب‌های با لولای شیشه به شیشه فراهم است.

درب لولایی با لولا شیشه به دیوار

این نوع اجرای درب نیز بصورت فریم لس اجرا می شود. درب بوسیله لولای مخصوص شیشه به دیوار, به دیوار متصل می شود. در این نوع درب ها بیشترین امکان بازشو وجود دارد و درب 90 درجه باز می شود که باعث می شود عرضی که برای درب در نظر می‌گیریم تماماً عرض مفید باشد.

درب شیشه ای لولایی

کاربرد های درب لولایی

درب شیشه ای لولایی برخلاف درب های کشویی فضای بیشتری را برای باز و بست نیاز دارند. به همین دلیل درب های لولایی شیشه ای برای مکان هایی که فضای بیشتری برای باز و بسته شدن دارند استفاده می شود. شیشه درب ننیز باید از جنس مقاوم سکوریت 10 میل و یا لمینیت باشد و همچنین از یراق آلات مرقوب استفاده کرد تا طول عمر استفاده از درب بالا برود. به طور کلی از کاربرد های درب لولایی می توان در دودبند شیشه ای, درب مغازه و فروشگاه, درب های ورودی و … اشاره کرد.

 

قیمت درب شیشه ای لولایی

قیمت درب شیشه ای تابع عوامل مختلفی است. از عواملی که بر قیمت درب شیشه ای لولایی موثر است می توان به نوع درب انتخابی, ابعاد شیشه, یراق آلات مصرفی, طرح و رنگ شیشه انتخابی اشاره کرد. با توجه به هریک از موارد ذکر شده قیمت درب متفاوت خواهد بود.

شما می توانید جهت دریافت راهنمایی و مشاوره با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر راهنمایی شما جهت انتخاب درب مناسب قیمت نهایی اجرا و نصب را نیز به شما اعلام کنند.

شیشه کالا

شیشه کالا نماینده رسمی کارخانجات آذرجام با بیش از 10 سال سابقه کار مستمر در زمینه شیشه سکوریت ارائه دهنده انواع درب شیشه ای, پارتیشن شیشه ای, شیشه حمام, نرده استیل, کرکره برقی و… می باشد.

شیشه کالا خود به صورت مستقیم وارد کننده یراق آلات می باشد که علاوه بر تامین یراق آلات بصورت مستقیم, با بهترین برند ها داخلی و خارجی همکاری دارد

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )