پارتیشن شیشه ای | یراق آلات اسپایدری

تولید و فروش یراق آلات اسپایدری پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت

نمای شیشه ای | بست اسپایدری

بست اسپایدری در طرح و اندازه های گوناگون مناسب نمای شیشه ای

/

چرا شیشه کالا

چرا شیشه کالا

چرا شیشه کالا را انتخاب کنید؟

شاید هم اکنون که در حال مطالعه این مطلب می باشید برای شما این سوال پیش آید که چرا در طیف وسیع تولید کنندگان شیشه و یراق آلات،گروه صنعتی و مهندسی شیشه کالا را انتخاب کنیم؟اگر این طور است با همراه باشید تا بیشتر برایتان توضیح دهیم:

مشاور رایگان و صادقانه:

از مهمترین اصول شرکت ما توجه به درخواست مشتری و تامین رضایت و در نظر گرفتن منافع مشتری یا مشتری مداری می باشد شاید بگویید این یک شعار است،در حقیقت همین امر است که سبب اعتماد و رضایت 20 ساله مشتریان از ما شده است و ما اعتبار خود را از وجود مشتریان چون شما بدست آورده ایم و به اصول مشتری محوری پایبندیم و از وجود عزیزانی چون شما به خود می بالیم.

 

تنوع در محصولات:

گروه صنعتی و مهندسی شیشه کالا با گردآوری محصولات درجه یک ایرانی و خارجی به روز و نوآوری های جدید در صنعت شیشه توانسته است پاسخگوی اکثر سلایق کارفرمایان و مشتریان باشد،

شما همراهان گرامی می توانید با مراجعه به بخش های مرتبط سایت و یا به صورت حضوری نوع یراق آلات و شیشه مورد نیاز پروژه خود را تهیه نمایید.

کیفیت کالا:

همانطور که میدانید کیفیت شاخصه ای است که با تجربه پدید می آید و مجموعه صنعتی و مهندسی شیشه کالا در این راه کوشش های فراوانی نموده است تا تجهیزات،یراق آلات و شیشه ای متناسب و درخور سلیقه مشتریان گرامی برای آنان فراهم آورد.

کیفیت اجرایی و تعهد در اجرا:

ما به عنوان یک برند در عرصه شیشه و یراق آلات خود را موظف به اجرای یک پروژه کامل و بدون نقص از هر نظر می دانیم و در این راستا از اکیپ های کارشناسی و نصبی بهره مندیم که دوره های خاص و تکمیلی طراحی و اجرای شیشه و نصب یراق آلات را گذرانده اند و به عنوان استادکارانی قدر در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند.

تمام پروژه های اجرایی توسط این گروه دارای ضمانت و اصالت کالا می باشد و بسته به نوع کار و یراق آلات مصرفی این تضمین از یک ماه تا 3 سال متفاوت می باشد.

به روز بودن اطلاعات و طراحان:

برای تامین کلیه ی سلیقه های اجرایی در صنعت شیشه سکوریت و لمینیت از اکیپ طراحی شامل معماران و طراحان داخلی بهره مند هستیم که هرروزه برای بالا بردن سطح کیفیت تجهیزات و اجرائیات در حال تحقیق و پژوهش در باب متریال شیشه و یراق آلات مصرفی و نوآوری در تجهیزات آن می باشند تا بهترین و شایسته ترین پروژه را در حد خرد و کلان برای شما فراهم آورند.

سخن پایانی:

مجموعه صنعتی و مهندسی شیشه کالا به اصول صداقت و رعایت اخلاق حرفه ای، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع معتقد است و اعضای خود را ازمیان کسانی انتخاب نموده است که منافع مالی خود را در گرو اعتماد سازی و رضایت مشتریان می دانند.
با امید به آنکه شما نیز با پیوستن به خانواده بزرگ شیشه کالا همانند مشتریان قدیمیمان از اعتماد به ما رضایتمند و خشنود باشید.