پارتیشن شیشه ای | یراق آلات اسپایدری

تولید و فروش یراق آلات اسپایدری پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت

نمای شیشه ای | بست اسپایدری

بست اسپایدری در طرح و اندازه های گوناگون مناسب نمای شیشه ای

/
شیشه حمام

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای
1/5 - (1 امتیاز)

پارتیشن شیشه ای

در این صفحه با موارد زیر آشنا می شوید
  • پارتیشن شیشه ای چیست؟
  • نوع شیشه سکوریت
  • چرا شیشه سکوریت 10 میلیمتر استفاده کنید
  • فریم های پارتیشن شیشه ای
  • انواع پارتیشن شیشه ای
  • مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای
  • برآورد حدودی قیمت پارتیشن
  • چرا شیشه کالا؟

 

پارتیشن شیشه ای

امروزه با توجه به کاهش سرانه و عرصه مورد استفاده ساختمان های مسکونی، تجاری و بالاخص اداری نیازمند به تفکیک با استراکچر هایی هستیم که علاوه بر زیبایی مقاومت و ایستایی شایان ذکری داشته باشد، از این رو طراحان و معماران اقدام به تهیه واجرای نقشه های فنی و دیتل های اجرایی سازه های جداساز سبک و ایمن نموده اند که در بین این متریال ها میتوان به نقش پر رنگ شیشه سکوریت اشاره نمود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

 

نوع شیشه سکوریت:

نوع شیشه سکوریت یا همان شیشه میرال مورد استفاده در پروژه بسته به فضا و کاربری از نوع شیشه سکوریت 10،8،6 میلیمتر می باشد که کارشناسان ما به شما کارفرمایان گرامی فقط شیشه سکوریت 10 میلیمتر درجه یک آذرجام با آرم استاندارد را پیشنهاد می دهند.

 

چرا شیشه سکوریت 10 میلیمتر استفاده کنید:

شاید برای شما نیز این سوال مطرح شود که چرا شیشه سکوریت 10 میلیمتر استفاده کنیم؟

شیشه 6،8 و یا 4 میلیمتر از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تر است و حتی وزن کمتری دارد؟

کارشناسان شیشه کالا با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در عرصه طراحی و اجرای سازه های شیشه ای به شما این اطمینان خاطر را می دهند که استفاده از شیشه های با ضخامت کمتر از 10 میلیمتر علاوه بر اینکه صرفه اقتصادی ندارد بلکه خسارات مالی را نیز به همراه دارد و دلیل آن عدم مقاومت شیشه و عدم اتصال صحیح در یراق آلات می باشد.

 

فریم های پارتیشن شیشه ای:

فریم های پارتیشن های و یا به طور کلی هر آنچه با متریال شیشه طراحی و اجرا می شود دارای ابعاد و استانداردهای مختص به خود می باشد که عدم رعایت آن قطعا موجبات ضرر و زیان مالی را تا حد اجرا مجدد صفر تا صد یک پروژه برای کارفرمایان به همراه خواهد داشت.

قیمت پارتیشن شیشه ای

 

انواع پارتیشن شیشه ای :

پارتیشن باتوجه به نوع بازشو ها که می تواند به صورت درب لولایی یا درب کشویی که بسته به سلیقه کارفرما و فضای موجود و طرح سندبلاست و یراق آلات مصرفی و فریم پروژه تعیین می گردد، پارتیشن ها بر اساس فریم به دو دسته فریم لس و فریم دار تقسیم بندی می شوند.

 

پارتیشن شیشه ای فریم دار:

این نوع پارتیشن با شیشه سکوریت 10 میلیمتر درجه یک آذرجام با یراق آلات ایرانی درجه یک و یا خارجی با فریم آلومینیومی،رنگ کوره ای و استیل یا استیل طلایی قابل اجرا می باشند و به علت استفاده از فریم بسته به نوع آن مقداری گران تر بوده و از لحاظ سبک کاری به سبک کلاسیک شباهت دارد.

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس:

این نوع پارتیشن ها بدون فریم و صرفا با بست و یراق آلات ایرانی درجه یک و یا خارجی قابل اجرا می باشند و میزان فریم مصرفی در آنان اندک می باشد،نوع شیشه مصرفی همانند نوع فریم دار شیشه سکوریت 10 میلیمتر درجه یک آذرجام با آرم استاندارد در نظر گرفته می شود و از نظر سبک به علت کاهش فریم و یراق آلات مصرفی به سبک مینیمال یا مدرن شباهت دارد.

 

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای :

با توجه به آنچه تاکنون در باب پارتیشن شیشه ای بدان اشاره نمودیم می توان به قیمت مقرون به صرفه این متریال نسبت به نوع MDF، فلز، چوب، سنگ و دیوارهای پیش ساخته اشاره نمود و علاوه بر این می توان موارد ذیل را شایان ذکر دانست:

 

مزایای پارتیشن شیشه ای:

  • مقاومت در برابر ضربات احتمالی ناشی از تردد افراد و وسایل
  • قابلیت انعکاس و انتشار نور به داخل فضا برای مکان هایی که دسترسی به پنجره و یا بازشو ندارند
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
  • مقاومت در برابر رطوبت و انبساط و انقباض ناشی از برودت
  • نظافت آسان
  • نصب آسان و در کمترین زمان
  • قابل جمع آوری و نصب مجدد
  • مقاوت در برابر صدا ها و عایق صوتی در انواع تک جداره و دو جداره

پارتیشن شیشه ای

 

 برآورد حدودی قیمت پارتیشن شیشه ای:

قیمت پارتیشن را با فرض ابعاد حدودی شیشه سکوریت، یراق آلات مصرفی و فریم مورد نظر کارفرما به صورت لولایی یا کشویی در نظر گرفته می شود و میتوان اذعان نمود پروژه ای کوچک با یراق آلات استنلس استیل 304 و فریم های اختصاصی به صورت طلایی و نقره ای می تواند گرانتر از پروژه ای با متراژ بالا و یراق آلات معمولی و آلومینیومی باشد.

 

موارد قابل محاسبه در قیمت پارتیشن :

بعد برقراری ارتباط با کارشناسان شیشه کالا و ارائه ابعاد حدودی پروژه شامل عرض و ارتفاع و نوع بازشو درب قیمت به صورت کامل شامل یراق آلات مصرفی، دستگیره، لولا،پیچ، ریل، قرقره، فریم، قفل، طرح سندبلاست و اجرت نصب و کرایه حمل به صورت پیش فاکتور صادر می شود.

 

پارتیشن شیشه ای

 

چرا شیشه کالا؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چرا بین فروشگاها و شرکت های موجود شیشه کالا را انتخاب کنیم ما در اینجا به شما علاوه بر ارایه محصولی مطابق با استانداردهای جهانی ضمانت کیفیت نیز می دهیم، شیشه کالا نماینده رسمی کارخانجات آذرجام با سابقه ای بالغ بر 10 سال در کنار بهترین برند های جهانی جای دارد و توسط کارشناسان خبره در عرصه شیشه سکوریت و معماری همواره راه را برای مشتریان و همکاران گرامی هموار می نماید.

ما اینجاییم تا بهترین های صنعت شیشه و ساختمان را برای شما فراهم آوریم.

 

—————اعتماد شما سرمایه ماست—————

 

جهت برآورد قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

44560764-44561184

کارشناسان شیشه کالا با لبخند پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشند

 

 

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )