پارتیشن شیشه ای | یراق آلات اسپایدری

تولید و فروش یراق آلات اسپایدری پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت

نمای شیشه ای | بست اسپایدری

بست اسپایدری در طرح و اندازه های گوناگون مناسب نمای شیشه ای

/
شیشه حمام

درب کشویی شیشه ای دستی

درب کشویی شیشه ای دستی
5/5 - (6 امتیاز)

درب کشویی شیشه ای دستی

در این صفحه با موارد زیر آشنا می شوید

درب شیشه ای

انواع درب شیشه ای

درب شیشه ای کشویی دستی

تفاوت های درب کشویی و درب لولایی شیشه ای

قیمت درب شیشه ای کشویی دستی

درب شیشه ای

درب ها اصلی ترین ورودی های ساختمان هستند که علاوه بر تامین امنیت ساختمان, زیبایی خاصی به محیط می دهند. با پیشرفت تکنولوژی در صنایع ساختمان, درب ها نیز تحولات زیادی به خود دیدند. درب ها از متریال های گوناگونی ساخته می شوند که شیشه یکی از آنها است.

انواع درب شیشه ای

درب های شیشه ای به دو صورت لولایی و کشویی قابلیت اجرا دارند. حال درب کشویی خود نیز به دو صورت دستی و اتوماتیک قابلیت اجرا دارند. در مدل دستی عمل باز و بست درب بصورت دستی و توسط فرد انجام می شود.

در مدل اتوماتیک درب کشویی شیشه ای عمل باز بست بصورت اتوماتیک انجام شده که بوسیله چشمی و یا ریموت کنترل می شود.

درب کشویی شیشه ای دستی

درب شیشه ای کشویی دستی

درب ها را می توان یکی از عناصر مهم در ساختمان نام برد. درها دارای طرح و مرتیال های گوناگونی هستند.  درب ها معرف مکان میتوانند باشند و موجب جذف افراد به محل مانند فروشگاه و مغازه شوند.

درب شیشه ای کشویی دستی دارای ساز و کار مشخصی می باشد و دلیل نام گذاری آن نحوه باز و بست آن است که بصورت کشویی انجام می شود. این درب های با استفاده از ریل بر روی محور خود حرکت می کنند.

در ساخت این درب های می توان از شیشه سکوریت در ضخامت های گوناگون استفاده کرد که معمولا از شیشه سکوریت 10 میل استفاده می شود. در اجرای شیشه سکوریت می توان از رنگ ها و طرح های مختلف سندبلاست استفاده نمود.

از مزایای درب کشویی دستی شیشه کالا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استفاده از پروفیل ریل مقاوم در برابر سایش
  • قلطک های مقاوم با طول عمر بالا
  • مخفی بودن قلطک ها
  • عدم افتادگی شیشه در بازه زمانی بالا
  • عمرکرد بی صدا و نرم

درب کشویی شیشه ای دستی

در اجرای درب کشویی شیشه ای دستی از یراق آلات و متریال گوناگونی استفاده می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ریل و قرقره
  • دستگیره
  • درزگیر و ضربه گیر
  • قفل پایین و کمری

این درب ها قابلیت اجرا بصورت فریم دار و فریم لس را دارند که در مدل فریم دار امکان انتخاب فریم در رنگ و طرح مختلف نیز وجود دارد.

درب کشویی شیشه ای دستی

تفاوت های درب کشویی و درب لولایی شیشه ای

درب شیشه ای دستی لولایی بوسیله لولا مهار می شود و عمل باز و بست درب شیشه ای توسط لولا ها کنترل می شود. درب شیشه ای کشویی دستی به وسیله بر روی ریل حرکت می کند که بصورت کشویی باز و بست می شود.

تفاوت اصلی درب شکویی لولایی و کشویی بجز نوع باز و بست در  استفاده از لولا و ریل و یراق آلات آن در دو درب است.

درب لولایی برخلاف مدل کشویی برای باز و بست فضای نسبتا زیادی نیاز دارد.

از معایب درب شیشه ای دستی ریلی که می توان به آن اشاره کرد، عدم آشنایی اکثر مردم با این مدل درب ها می باشد که به هنگام گشودن درب شیشه ای کشویی دستی، همانند درب لولایی اقدام به باز کردن درب می نمایند و با فشردن درب موجب خارج شدن درب از ریل خود و آسیب دیدن درب شیشه ای دستی می شوند.

درب کشویی شیشه ای دستی

قیمت درب شیشه ای کشویی دستی

درب کشویی شیشه ای دستی شامل شیشه سکوریت و ریل کشویی می باشد. قیمت این درب ها را می توان بر اساس متراژ شیشه مورد استفاده, نوع فریم انتخابی و ریل و سایر یراق آلات مصرفی تعیین کرد.

قابل ذکر است درب شیشه ای کشویی دستی در مقایسه با درب اتوماتیک شیشه ای هزینه کمتری برخوردار می باشد. برای دریافت قیمت و مشاوره می توانید با شیشه کالا تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

درب کشویی شیشه ای دستی

شیشه کالا

شیشه کالا نماینده رسمی کارخانجات آذرجام نشکن و یکی از واردکنندگان یراق آلات صنعت شیشه با بیش از 10 سال سابقه مستمر ارائه دهنده انواع خدمات درب شیشه ای, پارتیشن شیشه ای , بالکن شیشه, شیشه دودبند و… دارای بهترین کیفیت در یراق آلات مصرفی از برند های مطرح داخلی و خارجی می باشد.

شما عزیزان میتوانید با تماس با شماره های شرکت و کارشناسان فروش ما سوالات خود را مطرح و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی شفارشات خود را ثبت نمایید.

نظرات

دیدگاه شما

( الزامي )
( الزامي )
( الزامي )